tirsdag 7. april 2009

Starten tydeligvis...

Her starter min blogge karriere. Flere av mine venner og kolegaer har allerede godt etablerte blogger, så jeg henger nok litt etter.. Det gjør jeg nok generelt også... På alt..
Vel, jeg har ikke noe spesielt tema jeg vil blogge om.. Å jevnt over skjer det ikke spesielt mye spennende i livet mitt med nevneverdig underholdningsveri. Jeg er med andre ord ingen kjendis. Enda...
Jeg har ikke funnet ut om jeg brenner for noe heller, ja jeg liker fotball og TIL har en plass i mitt hjerte, men det brenner ikke. Jeg er også interiørbevisst, lidenskapelig...(?) kanskje, men det brenner ingen plass. Barneoppdragelse er jeg temmelig engasjert i, går på foreldreveiledningkurset De Utrolige Årene, men heller ikke på dette punktet brenner det særlig mye.

Så i og med at jeg ikke har noe speiselt jeg vil dele eller informere om, skriver jeg nok bare etter dagsformen. Og der er jeg veldig varierende. Jeg sliter litt med å vite om jeg er Seriøs eller Useriøs..
Seriøse Veronica er en kjøkken designer, Useriøse Veronica oppdaterer statusen på facebook. Seriøse Veronica drikker et glass vin, Userøse Veronica fortsetter med shotter. Seriøse Veronica baker brød, Useriøse Veronica bestiller takeaway. Seriøse Veronica er på foreldremøte, Useriøse Veronica er på grilldressparty.
Seriøse og Useriøse Veronica Blogger, tydeligvis.

-Veronica Useriøs-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar