mandag 7. mai 2012

VeronicaDefinert

Mine egendefinerte-helt ulogiske-basert på min egen uvitenhet-og uten grobunn i noe som helst sannhet- teorier:
  1. Folk som går med lue innendørs er ikke til å stole på. De har noe å skjule.
  2. Hjemmfarget rødt (RødBruntLittSvart) hår tyder på en fortid med narkotika.
  3. Tattoos er et rop om hjelp (oppmerksomhet)!
  4. Veps har en sammensvergelse mot MEG!
  5. Det samme gjelder hunder.
  6. Solbriller til 4-5000 faller ikke inn under "investering".
  7. Televisjon er et visuelt rusmiddel.
  8. Taxi-sjåfører er den lykkeligste yrkesgruppen (i følge dem selv i en uoffesiell undersøkelse av undertegnede i beruset tilstand).
  9. Taxi-sjåfører er selvsentrerte lystløgnere.
  10. Trance er gift for hjerneceller ergo Transe = Hjernedød
Er Victoria inni lua?
Ikke bra!

Aksjer er en investering, hus,bil o.l.
-"Du aner ikke DEN kvisa jeg har midt i tryne"
(dette er ikke basert på  egendefinerte-helt ulogiske-basert på min egen uvitenhet-og uten grobunn i noe som helst sannhet- teorier)
Ja dette er det samme som å tatovere navnet på avkommene

Hjertene er skjeve.....



JA HJERNEDØD



VERONICA
egendefinerte-helt ulogiske-basert på min egen uvitenhet-og uten grobunn i noe som helst sannhet- teori
SERIØS





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar