onsdag 18. juli 2012

Hårfarge er Hårfarge...

En dag jeg skulle farge håret mitt, så var det pluttselig blitt lengre. Ja faktisk så langt at en pakke med den vanlige hårfargen ikke var nok. så står jeg der en vakker Torsdag med lysfarging i halve håret.

Supermannen min er på saken umiddelbart. Jeg sender med han den tomme fargepakken. Som en vind for han! Swish sa det!


Tilbake i stua står han stolt som en hane for å nok en gang gjort nytte for seg, og denne gangen var han en skikkelig helt. Såpass forstår han at livet hadde ikke vært levelig med en hustru med halvfarget hår...

Jeg ser på pakken, så ser jeg på han. Han smiler og nikker.

-Dette er ikke fargen jeg ba deg kjøpe. ¨

Supermann ser på pakken. Litt usikker og sier jo...

-Dette er ikke samme fargen som jeg har i håret, hvor har du gjort av den gamle pakken?

Supermann: -Den ligger i bilen....

-Hvorfor kjøpte du ikke den samme?

Supermann:-Hun på pakken har jo lyst hår som hun på den andre pakken...?



Åhhh OST er OST!


Apropo hårfarge og supemann.

En dag da undertegnede kjededet seg litt, og jeg hater å kjede meg, jeg ungår det for enhver pris. Jeg vasker heller enn å kjede meg... Jeg kan bli manisk deprisiv hvis en dag kommer og det ikke finnes en eneste plan eller noen sort for formål. Da er ikke livet verdt å leve.
Så supermann kommer ofte med idiotiske forslag (som sikkert er i beste mening) som jeg forkaster med en gang.

Og denne gangen prøver han selvsagt også like forbanna idiotisk (han er litt søt da..).

Supermann: -Du kan jo ordne deg på håret.




KOFFER HAR DU IKKJE BART!!!!

Veronica Useriøs

2 kommentarer:

  1. Titter innom for å si at fargen på plankene på bokhyllen du spurte om er:
    Patinagrå: 9099 (beis)
    Beklager seint svar...
    May Helen

    SvarSlett
  2. Takk takk, endte opp med den fargen, knall fin =)

    SvarSlett