onsdag 5. september 2012

Ny og bedre hverdag...

Noen ganger føler jeg at jeg går i sirup, jeg er misfornøyd med ett eller annet, men alt er tilsynelatende bra om ikke perfekt...
Som når du kjenner at du blir mer og mer irritert, helt til du tilter fullstendig og innser at det er den idiotiske genseren som klør, eller at det er for varmt, eller som oftest i mitt tilfelle er en sinnsyk sang på radioen, og da ofte Nickelback. Ikke si det til noen men jeg håper vokalisten kveles av sin egen stemme... eller at jeg bare slipper å høre den irriterende sårt trengende Ricola stemmen noensinne!

Men det har vært litt sånn i det siste, og nå har jeg endelig funnet ut hva det er. Så nå blir livet mitt skjønt igjen. Nå kommer jeg til å våkne av meg selv om morgenen, jeg kommer til å synge mens jeg vasker, og fuglene kommer til å stemme i (må huske å minne mannen på at han må skyte den sjura som bor utenfor soveromsvinduet!).Det kommer til å bli sol inne, sol ute, sol i sinnet SOL bare sol! Jeg kommer tilogmed til å oppdatere facebook statusen min med hverdagslykke hjerte osv. Og hvis jeg hadde funnet ut hvordan man fikser seg instagram så hadde jeg lagt ut kaffekopp bilde og noen firkant-taster også.
Og alt bare på grunn av en tannkremtube... Jepp, en tannkremtube#hjerte.
Det er jo den helsikkas tannkremen som har gjort livet mitt surt den siste tiden og ja kanskje hele mitt liv for alt jeg hvet. Jeg burde kanskje saksøke noen i tannkrem bransjen for å ha ødelagt live mitt.

Men nå har jeg sett lyset! Tannkremtube uten skrukork! Nå slipper jeg å bli klissete på hendene etter å fortvilt prøve å få skrudd på korka på den forstørtnede (tørkede) tannkremen. #those days are gone# . Aldri mer hår fast i tuben som er noe av det mest appetittelige i verden (NOT).

vel vel LEV LIVET LYKKELIG
 #MÅ#VASKE#SPEILET#LIKE#FORBANNA#TYDELIGVIS#

VERONICA USERIØS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar