mandag 25. februar 2013

Home is where the heart is

Fikk kamera i julegave, endelig skulle jeg ta fine bilder. Det skulle jeg virkelig. Men sannheten er at jeg ikke forstår en ting av det kameraet. Det er faktisk bare flax hvis jeg i det hele tatt får slått det på. Ja eller nesten så galt da..

 
Mennesker som lever er helt umulig å ta bilder av, det bare blir blørri hudfarger drægd over bildet. Noen kanskje kaller det kunst. Ikke jeg.


Da døde mennesker ikke er så tilgjengelig som man skulle ønske må jeg nøye meg med å ta bilder av døde ting. Og noen bilder blir bra. Men jeg aner ikke hva jeg har gjort.
Her foreksempel (spesielt at jeg ikke valgte forkortelsen f.eks her men ok), har jeg tatt nesten samme bilde men fokuset har forflyttet seg. Hvordan gjorde jeg det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




 

 
 Noen som kan lære meg å ta bilder?

DIY!
 
Hvis du ønsker deg like søte hjerter i dine vinduer er det en enkel DIY sak, trekuler fra søstrene grene og ståltrå fra biltema.
 
Tre kulene på ståltråen og fest ståltråden slik at det blir en runding,deretter former du den i den formen du ønsker, hjerte eller ikke hjerte.
 
Jeg liker trekulene, jeg liker naturmaterialer generelt, de myker opp i det store stuevinduet som er inrammet av de hvite sterile gardinene mine (som var fantastsisk å henge opp etter den røde og pompøse julen).
 
Veronica Seriøs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar