fredag 20. januar 2012

Hurra for meg som fyller mitt år 28




Ja så er det bare 2 år igjen av tyveårene, Jeg har 2 år på å bevise min fruktbarhet overfor min eminente ektemann, 2 år igjen til sikkert veldig mye. Men egentlig er det lite konsekvenser ved å fylle det herlige partallet 28. Jeg er allerede myndig, for 10 år siden faktisk i dag, sprit hadde jeg lov til å kjøpe for mange år siden, jeg har heller ikke hatt privilegiet ungdomsbilett heller på en del år. Jeg blir ikke pensjonist, eller får bedre forikringsavtale på bilen av det magiske tallet 28.
Så hva får jeg?
Postmannen har heller ikke denne bursdagen dukket opp med Atle Antonsen iført en stor rød sløyfe. Og det er jo det eneste jeg har ønsket meg, også i år. Men dagen er enda ung, men jeg lurer på hvor lenge de levere ut pakker sånn, jeg reiser avgårde til Tronheim kl 19.15 i kveld... Og jeg er litt redd de skal komme etter vi har drad. Tenk om de bare legger igjen en liten lappe om at de har forsøk levert og at pakken kan hentes på Langnes postkontor, skal Atle stå der hele helgen??
Nei slik kan jeg ikke tenke, det blir jeg bare trist og stresset av.. Og jeg er jo ikke trist, jeg er er jo teitglad, ekkelt glad, kvalmende glad. For bursdagsgaven til meg selv kom i posten i dag og jeg skal ta alle bøkene med meg på flyet , og jeg tenker at når jeg sitter oppe i flyet å leser om det kosmiske univers, og tyngdekraften er på en måte opphevet, så må jeg være super nært det kosmiske univers. WIIIIII
Kanskje jeg skal henge igjen en bok på døren, som Atle kan ta med seg å lese nede på Langnes postkontor mens jeg er i bartebyen... "Du kan helbrede ditt liv" kanskje... ja det gjør jeg.
Ellers har jeg fått mange meldinger på facebook, og jeg har trykt liker på alle gratulasjonene, sånn at ikke noen skal tenke at jeg er utakknemmelig eller noe. Dessuten er det gøy å sitte å vente på en melding å skynte meg å trykke liker før neste melding kommer opp. Tenker at hvis det en dag skulle bli en OL gren så ville jeg stille momentant!
Og jeg har fått mange søte lapper i kjøleskapet , på bade , i vitamindosetten min, inni laptoppen, så søt er min mann
Nå må jeg nesten pakke det som skal medbringes til Tronheim, og jeg har ikke betalt 100 kroner pr kolli for ikke å utnytte det til det fulle! 2 dager = 2 kofferter
Og i tilfelle jeg skulle sovne på flyet så har jeg øvd meg på å sove "pent"






Veronica useriøs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar