søndag 15. januar 2012

Luksus(alt for dyr) hjemmespa(duserikkeutimåneskinn) kveld (max12min)


OBS! OBS! OBS! Dette er nok det kjedeligste jeg kommer til å blogge i historien! Og siden jeg ikke har noen fremtidsplaner for bloggen kan dette like gjerne være slutten på historien min som blogger, men jeg har mine tvil.


Hva er kjedeligere enn Mokkamann vitsen?
Å ta ANSIKSTSMASKE!!!! Og det må være det eneste som er kjedeligere enn det.. Så når jeg virkelig skal kose (kjeder) meg, så finner jeg frem skurekrem, peeling og ansiktsmaske. Jeg kan ikke tenne stearinlys i fare for å utvikle pyromanskeferdigheter i kjedsomhetens mørke side. Og i fare for å øve på å kvele meg selv med oppkuttede grønnsaker ungår jeg også dette. Men det som kanskje ville føre til den største skandalen tok jeg med meg inn på mitt 4kvadratmeter store bad - telefon med kamera(12megpixel). Jeg er ikke typen som løser verdensproblemer når sjangsen byr seg, jeg underholder meg selv lenge (11min 47sek) med bliteslys og jokeruttrykk. ENJOY!










Men se så flott jeg ble! Som en nypuddret barnerompe. ( grunnet upassende innhold og krenkende kroppspositurer er 70% av bildematerialet holdt tilbake)

Veronica rosablogger useriøs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar