onsdag 16. januar 2013

Bursdagseliten

Noen ganger er jeg så genial at det nesten er flaut. Og jeg har nesten en kokuranse med meg selv om hele tiden å komme på noe mer genialt.

Og barnebursdagene er blitt et psykisk slit. Det er prestisje å ha en vellykket barnebursdag, og med dagens bursdagskultur er det vanskelig å komme på noe genialt. Barnebursdagene er ikke lenger en kake med lys og glorete papphatter. Det er bassengbursdag, bowling bursdag og hoppeloppeland går visst aldri av moten.

 
Jeg elsket bursdag, og sannelig ble jeg overrasket over disse fantastiske my little pony hattene! Meg i turkis.
 
 
Så for å knuse de andre foreldrene, og meg selv, holder det ikke med moteriktige sugerør og flaterende bilder av spisebordet estetisk korekt dekket og matcende ballonger.

8 års dagen var en suksess VANNKRIG, Selv voksne liker vannkrig.
Viktig å opplyse i innbydelsen om ekstra skift, akkurat som med bryllup der drikken må betales selv, det MÅ stå i invitasjonen.

Jeg gnikket meg i hendene når foreldren kom å hentet sine våte håpefulle som sa det var den beste bursdagen de hadde vært i. TAPERE hylte jeg etter dem (inni hode mitt).

Før 9 års dagen slet jeg og måtte vri hode i eddik for å toppe VANNKRIGEN. Hva jeg kom opp med får du vite i et annet innlegg.


Veronica Useriøs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar