mandag 28. januar 2013

DO WHA DIDDY..

Jeg er ingen kunstner, men jeg pleier å male. Allerhelst med akryl, men aquarell og oljemaling forekommer også.

Inspirasjon henter jeg fra Overalt. Noen ganger vil jeg at et bilde skal gi meg en følelse og da kan jeg google f.eks fornøyd. Eller jeg ser steder som inspirerer meg.

Jeg tegner også en del, og det er jeg litt god på ifølge meg selv. Men jeg kan ikke tegne whatsoever hvis jeg ikke har noe å se etter. Det blir rett og slett barnetegning om jeg skal tegne fra mitt eget hode.

(mobilbilde)
Men dette bilde gjør meg rett og slett i godt humør, og hvis du lurer så ja jeg har dilla på den sangen hver dag!!  Og det passer jo bra siden det er det eneste jeg kan fra den sangen - do  wah diddy osv.

Det er akrylmaling og titanblyanter (tror det heter det), og noe interiørmalingsrester. Og bokstavstempler.
Et redskap jeg bruker mye på mine bilder er svamper, lindex-kortet mitt og en sånn som man sletter ut spakkel med. Det er en flat ting med et håndtak i toppen. Jeg er ikke så oppdatert på verktøyterminologien tydeligvis.

Veronica Seriøs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar